piątek, 10 czerwca 2016

PKiN

Witajcie kochani! W końcu robi się coraz cieplej, lato zbliża się wielkimi krokami, dni staja się coraz dłuższe, więcej perspektyw na wolny czas i oczywiście koniec sesji i WAKACJE! Nie da się ukryć, że to moja ulubiona pora roku. Korzystając z pogody i wolnego popołudnia wybrałam się na taras widokowy do Pałacu Kultury i Nauki (polecam, pięknie z 30. piętra wygląda Warszawa) i z tej okazji mam dla Was kilka zdjęć. Lato zmusza mnie do wyjęcia z dna szafy sukienek i spódnic. Dzisiaj postawiłam na koronkowo-jeansową sukienkę w połączeniu z trampkami, które pasują niemal do wszystkiego. Enjoy!






21 komentarzy:

  1. Fajna spódniczka :) Też uwielbiam trampki za ich uniwersalność! :)

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, letni zestaw - na upały w sam raz :) A trampki pasują do wszystkiego, a do tego są mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look *.* Śliczne masz te włosy, oddałabym za takie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a co do włosów to niestety już połowe straciłam, bardzo mi wypadają

      Usuń
  4. Pasuje Ci niebieski :)
    zapraszam do siebie -> worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, żołty fajnie ożywia całość :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam letnie stylizacje ze spódniczkami i sukienkami. O tej porze roku nie chodzę w niczym innym! Obserwuję i zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)

    http://dominikawozniakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam ;)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń