poniedziałek, 20 marca 2017

1. DZIEŃ WIOSNY


Witajcie kochani! Dawno mnie tu nie było, jakiś kryzys egzystencjalny mnie dopadł przez tę dłuuuugą zimę, ale wracam i posty będą częściej ze względu na to, że mój osobisty fotograf przeprowadził się w końcu z Krakowa do mnie do Warszawy!  Dodatkowo to nie przypadek, że akurat dzisiaj dodaje post, ponieważ to dzisiaj wypada pierwszy dzień astronomicznej wiosny, jest moc do działania! 💙 
Stylizacja prosto z naszego wypadu z okazji Walentynek do Hotelu Królewskiego w Janowie Lubelskim. Znaleźliśmy korzystną ofertę na grouponie i wyjechaliśmy na 3dni. Mieliśmym w cenie spa, śniadania i obiadokolacje, miejsce naprawdę idealne do odpoczynku. Swoją drogą bardzo polecam stronę www.groupon.pl, już nie pierwszy raz z niej korzystamy i na pewno nie ostatni. Można znaleźć interesujące oferty odnośnie wyjazdów, hoteli czy też restauracji w przystępnych cenach.
Co do outfitu, ostatnio jestem zakochana w dużych dekoldach stąd też nie mogło zabraknąć tej sukienki w mojej szafie. Pierwsza wersja bardziej kobieca w butach na obcasie, druga natomiast z wygodnymi sportowymi butami, które jak już wiecie osobiście kocham.
Enjoy!











sukienka - sinsay
bomberka - bershka

3 komentarze: