wtorek, 10 kwietnia 2018

SZMIZJERKA W KWIATY


Witajcie kochani! W końcu przyszła wiosna- wysokie temperatury, słońce, energia rozpiera, aż chce się żyć. Nareszcie można zostawić swetry, czapki i szaliki w szafie i założyć lekkie ubrania. 🌞
Dzisiaj przedstawię Wam mój poniedziałkowy, wiosenny look. Kwiaty zawsze kojarzą mi się z tą porą roku, w związku z tym głównym elementem stylizacji jest szmizjerka, którą upolowałam przed świętami. Jest to kobieca sukienka skrojona na wzór męskiej koszuli, którą dodatkowo przepasałam paskiem, aby podkreślić talię. Postawiłam na klasyczne czarne dodatki w postaci balerinek i małego skórzanego plecaka, który może nie zachwyca pojemnością, ale najpotrzebniejsze rzeczy się zmieszczą i mimo wszystko skradł moje serducho. Plecak jest na tyle fajny, że można go bez problemu łączyć ze stylizacjami eleganckimi oraz tymi bardziej na luzie (ta druga propozycja na pewno pojawi się wkrótce na blogu).
Zerknijcie sami na outfit i dajcie znać jak Wam się podoba 😊
A u Was dzisiaj elegancko czy na luzie?
Enjoy M.



















sukienka - stradivarius
pasek - sinsay
plecak - bershka 

3 komentarze: