niedziela, 6 maja 2018

KOLOROWY MAKIJAŻ DZIENNY- CHOCOLATE ELIXIR MAKE UP REVOLUTION

Witajcie!

Makijaż dzienny w wersji glam na naszym blogu ( https://makijaz-podroze-styl.blogspot.com/2018/03/makijaz-dzienny.html ) cieszy się dosyć dużym zainteresowaniem, dlatego dziś przychodzę do Was z kolorowym makijażem dziennym.
Pytałam Was również na naszym instagramie( https://www.instagram.com/makijazpodrozestyl/) czy jesteście zainteresowane takim makijażem i jak nigdy odpowiedz była jednogłośna- zdecydowane TAAAK! :)

Do wykonania tego makijażu użyłam palety Makeup Revolution Chocolate Elixir oraz jednego cienia w płynie firmy Mystik Warsaw (dostępne w Kontigo).
PS. Jeżeli polujecie na tą lub inną czekoladową paletkę MUR polecam wybrać się do Kontigo, gdzie właśnie teraz jest na nie promocja!



Robiąc ten makijaż chodziło mi głównie o to, aby był on prosty i szybki w zrobieniu, a zarazem efektowny, dziewczęcy i podkreślający urodę.
Efekt końcowy i to czy udało mi się sprostać postawionym sobie wyzwaniom możecie ocenić sami. Czekam na Wasze opinie!


Zapraszam do obejrzenia zdjęć krok po kroku:

Pod łuk brwiowy nałożyłam delikatnie mieszankę cieni Coconut i Vanila. W załamanie oraz na dolną powiekę nałożyłam cień Roasted.

W zewnętrzny kącik oka nałożyłam cień Bubble-gum, resztką cienia, która została na pędzlu zaznaczyłam załamanie powieki oraz dolną powiekę.














Aby nadać oku trochę definicji w zewnętrzny kącik (dosłownie 1/4 powieki) oka dodałam cienia Chestnut. Ten sam cień wtłoczyłam płaskim cienkim pędzelkiem pomiędzy dolne rzęsy.


Na resztę ruchomej powieki pacynką dołączoną do palety nałożyłam cień Sugar, aby wzmocnić efekt błysku nałożyłam na niego cień w płynie w kolorze Venus. Na dolną powiekę oraz w wewnętrzny kącik nałożyłam jedynie cień Venus.


Rzęsy wytuszowałam tak jak zwykle, a górną linię wodną zaznaczyłam czarną żelową kredką marki Avon.

A oto efekt końcowy! Na usta nałożyłam przepiękną, matową i niesamowicie trwałą pomadkę ( nr 820) w płynie firmy Rimmel. Jej recenzję możecie znaleźć tutaj: https://makijaz-podroze-styl.blogspot.com/2018/04/matowa-pomadka-rimmel-stay-matte.html.


Enjoy!
K.

1 komentarz: