czwartek, 15 sierpnia 2019

SPORT STYLE

Witajcie!馃槉 Dzisiaj je艣li chodzi o stylizacje to nic nowego, bo to znowu ja w wydaniu na sportowo, ale tak w艂a艣nie czuje si臋 najlepiej i najwygodniej. Kiedy艣 us艂ysza艂am, 偶e z wiekiem mi to przejdzie, ale chyba nie mog臋 si臋 z tym do ko艅ca zgodzi膰. Wci膮偶 szerokie bluzy i wygodne spodnie przewa偶aj膮 w mojej szafie nad eleganckimi sukienkami, cho膰 powoli staram si臋 to r贸wnowa偶y膰. 

Pogoda w Londynie nas niestety nie rozpieszcza. Cz臋艣ciej jest zimno i pada deszcz ni偶 艣wieci s艂o艅ce. W zwi膮zku z tym kurtka przeciwdeszczowa to m贸j niezb臋dny element ubioru w ostatnim czasie. T膮, kt贸r膮 widzicie na zdj臋ciach poni偶ej kupi艂am rok temu w second handzie w Polsce. Jest lekka i skutecznie chroni przed deszczem. Spe艂nia swoj膮 funkcje idelnie, a ja jestem z niej mega zadowolona.
Zapraszam Was do obejrzenia zdj臋膰 poni偶ej, sami oce艅cie jak Wam si臋 podoba. 馃槉

Enjoy, M. 馃拫

PS. Stylizacja na korcie tenisowym to nie przypadek. Od kilku miesi臋cy to moja nowa zajawka. Gra kto艣 z Was?  馃幘










































Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz