niedziela, 11 lutego 2018

MAKIJAŻOWE WALENTYNKI 2018

    Wielkimi krokami zbliża się 14 luty czyli wielkie święto zakochanych.
Zapewne większość z Was w Walentynki wybiera się ze swoją drugą połówką na jakiś romantyczny wypad. Tego dnia chcecie zachwycić swoich partnerów jakimś wyszukanym strojem, fryzurą i makijażem. Nic dziwnego, w końcu my kobiety uwielbiamy czuć się pięknie na co dzień, a co dopiero, gdy trafia się jakaś okazja :)

Dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu, który moim zdaniem świetnie sprawdzi się i na Walentynki i na inne okazje, kiedy chcemy czuć się seksownie i uwodzicielsko.
Jest to "rozmyty" makijaż bez ostrych krawędzi. Niżej znajdziecie instruktaż krok po kroku a także listę cieni, których użyłam do jego wykonania.

Mam nadzieję, że pokusicie się i odwzorujecie go na sobie :)

1.
Bazą jest utwardzony korektor Rimmel lasting finish.W załamanie powieki i powyżej, a także na dolną powiekę powędrował cień Słodkie kakao (Glam Shop).
2. 
W wewnętrzny i zewnętrzny kąciki oraz dolną powiekę zaznaczyłam cieniem Kakaowa cegła (Glam Shop).
3. 
Zewnętrzny kącik podkreśliłam cieniem Palona kawa (Glam Shop).
4.
Na całą powiekę ruchomą nałożyłam cień Paprykarz (Glam Shop).
5.
Zewnętrzne kąciki dolnej i górnej powieki ponownie przyciemniłam cieniem Palona kawa.
6. 
W wewnętrzny kącik nałożyłam pigment z Glam Shopu w kolorze Glam. Natomiast górną linię rzęs zaznaczyłam czarnym cieniem z paletki Make up Revolution.

7.
Górną linię wodną oka i 1/4 dolnej linii wodnej od zewnętrznego kącika zaznaczyłam czarną żelową kredką z Avonu i wytuszowałam rzęsy.

Efekt końcowy możecie zobaczyć na zdjęciach. Enjoy !























k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz