niedziela, 17 marca 2019

MAKIJAŻ DZIENNY 2019

Cześć!

Post z makijażem dziennym z zeszłego roku https://makijaz-podroze-styl.blogspot.com/2018/03/makijaz-dzienny.html jest jednym z najchętniej odwiedzanych na naszym blogu, dlatego dziś przychodzę do Was z nową propozycją.
W tym makijażu postawiłam na prostotę i szybkość wykonania. Użyłam zaledwie czterech cieni, w ciepłych tonach.
W przeciwieństwie do propozycji zeszłorocznej błyszczący cień nałożyłam tylko w wewnętrznym kąciku oka, ale oczywiście nie ma przeciwwskazań, żeby nałożyć go na całą powiekę ruchomą. Pamiętajmy, że jest to tylko propozycja :)

W dzisiejszym makijażu oka użyłam palety Soft Glam od Anastii Beverly Hills. Jest to nowość w moich zbiorach, ale od razu ją pokochałam.
Spokojnie możecie użyć innych cieni, jest mnóstwo podobnych kolorów w innych markach, np.
w GlamShopie lub czekoladkach Makeup Revolution.

Na twarzy mam już nałożony podkład, puder, korektor korygujący na cienie pod oczami oraz korektor. Wykonturowałam ją przy pomocy bronzera i różu, Brwi tym razem podkreśliłam przy pomocy cienia Golden Rose w kolorze 107 oraz pędzelka Boho Beauty 306 Angled Brow.
Na powieki jak zwykle nałożyłam korektor i zagruntowałam go pudrem.

Poniżej makijaż oczu w kilku prostych krokach, na zdjęciu w odpowiedniej kolejności zaznaczyłam, których cieni użyłam.




1. Nad załamanie i na dolną powiekę nałożyłam cień nr 1 Burnt Orange.


 2. W zewnętrzny kącik i w załamanie delikatnie nałożyłam cień nr 2 Cyprus Amber.


3.Samą dolną linię rzęs podkreśliłam cieniem nr 3 Cyprus Amber, a 1/4 górnej linii rzęs bardzo delikatnie cieniem nr 4 Noir. W wewnętrzny kącik nałożyłam cień nr 4 Glistening.
4. Wytuszowałam dolne rzęsy, górne są przedłużone metodą 3:1.





Enjoy!
K.


Notka prawna:
Wszelkie materiały zamieszczone na stronie internetowej makijaz-podroze-styl.blogspot.com (teksty, zdjęcia, opisy itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz